Néhány nappal ezelőtt Mátraházán gyűltek össze azok a szakemberek, akik a UPC Direkt partnerei, pontosabban, akik a UPC műholdas szolgáltatást jelenleg képviselik az országban. Az őszi kampányindító lényege, hogy megosszák a forgalmazókkal azokat a terveket, amelyeket a következő fél évre megfogalmaztak. Két alkalommal tartanak egy évben ilyen összejövetelt, egyszer tavasszal, amikor értékelik az elmúlt egy évet statisztikai adatokkal alátámasztva, útravalót próbálnak adni a következő hónapokra, és elismeréseket is átadnak. Az őszi találkozó inkább arra a felfelé ívelő időszakra készíti fel a partnereket, ami az előttük álló hónapokban rájuk vár, ugyanis az a tapasztalat, hogy a szakmájukban az őszi, téli időszak a legerősebb. Természetesen minden összejövetel tartogat valami meglepetést, hiszen az ügyfelek számának növelése csak úgy érhető el, ha különböző kampányokat hirdetnek, ezek pedig időről-időre változnak. 2014 őszének jelmondata: Félévig féláron.

- Mielőtt azonban elemeznénk a kampányt, ejtsünk néhány szót a UPC Direct-ről!

Csabatalk, megyejárás, békéscsaba, megyejárás, csaba talk
Szabó Gyula
- A műholdas szolgáltatás az ország bármely pontján elérhető parabola antennával és egy boksszal. A lényege ennek a lehetőségnek az, hogy nincs helyhez kötve. Bárhol nézhető, csupán az antenna és a boksz szükségeltetik hozzá, így elvihető nyaralóba, kempingbe, lakóautóba, de akár az, aki kamionozik, is tudja használni. Megáll a parkolóban, kihelyezi az apró, 30-40 centis parabola antennát, rákapcsolja a bokszot, és tud tévézni. Nem mellékes, hogy külföldön például ezzel a rendszerrel valamennyi magyar csatornát tudja fogni, ami az előfizetésének a csomagjában szerepel. Nem telephelyhez kötött tehát, hiszen műholdas szolgáltatásról beszélünk. Mindemellett a legszolidabb szolgáltatás tévézés szempontjából, és jövőre várhatóan internet szolgáltatást is tudunk majd biztosítani.

Logó
- Mit rejt az idei kampány?

- Azok, akik új előfizetést kötnek, fél évig a kiválasztott csomag árának csupán a felét fizetik (a feltételek teljesülése mellett). A kínálatunkban jelenleg több csomag is szerepel, kezdjük a legolcsóbbal:
- Direct Light – ez a legkisebb csomag, ebben 19 csatorna érhető el, viszont ez a csomag nem szerepel a fél évig fél áron kampányban, de 3 hónapig itt is 1350 Ft helyett 990 Ft-ért vehető igénybe a szolgáltatás.
- Direct Medium – 65 csatornát kapnak az ügyfelek, és aki új előfizetést köt, fél évig havi 1490 forintért tévézhet. (A fél év eltelte után az előfizetés 2990 forint.)
- Direct Plusz - 88 csatorna új előfizetőknek fél évig 2120 forintért, a hetedik hónaptól pedig 4240 forint.
- SuperPak – 101 csatorna, új előfizetőknek havi 3115 forinttól, a fél év letelte után pedig 6230 forint az előfizetés.

Logó
- Kap-e az ügyfél valami bónuszt mindemellé?

- Prémium csomagként kínáljuk az HBO vagy az HBO MAX Pak csomagot, amely mellé minden előfizető megkapja az HBO GO szolgáltatást, ami egy internetalapú videotár, több mint kétezer órányi filmmel és sorozattal. A szolgáltatás interneten keresztül működik és elérhető asztali számítógépen, laptopon, okostelefonon, táblagépen egyaránt, de néhány típusú SMART TV-n is működik a szolgáltatás. Egy előfizetéshez egyszerre négy eszközt regisztrálhatunk, és az internetet igénybe véve bárhol tévézhetünk. A videótárból kiválasztjuk a filmet, sorozatot, és kezdődhet a mozizás. A szolgáltatás bárki részére regisztráció nélkül kipróbálható a www.hbogo.hu weboldalon.

Csabatalk, megyejárás, békéscsaba, megyejárás, csaba talk
A Telemax Távközléstechnika Békéscsabán, a Gyóni Géza utcában

A különböző csomagokról írt információk tájékoztató jellegűek, akiknek felkeltettük az érdeklődését, fáradjanak el a Telemax Távközléstechnika szaküzletbe Békéscsabán, a Gyóni Géza utca 6. szám alá, és kérjék a békéscsabai UPC Direct forgalmazó segítségét, ahol készséggel adnak felvilágosítást a részletekről. A szolgáltatás természetesen telefonon is megrendelhető a 06-66/520-670, a 06-20/535-4330-as és a 20/337-8010-es számokon. Megrendelés esetén néhány napon belül Ön is élvezheti a szolgáltatást.