A fő cél az volt, ha valaki ránéz a termékünktől roskadó polcokra, egyből lejöjjön neki: ez bizony Famíliatészta! – mondja Kovácsné Nagy Krisztina marketingvezető. – Korábban sok üzenet volt a csomagolásainkon, így az újak egységes, karakteresebb arculatot kaptak; ugyanakkor megtartottuk a régi termékcsaládok színeit:

Kovácsné Nagy Krisztina - famíliatészta, kovácsné nagy krisztina, Békéscsaba, 20170608
Kovácsné Nagy Krisztina
- a 8 tojásos (zöld)
- a 4 tojásos (narancs)
- a durum tészta (barna)
- teljes kiőrlésűeknél: ezek közt létezik tojás nélküli és tojásos is (bíbor)

Mi több, a Famíliatészta autóin is

ez az élmény megy az „arcba": a sárga búzamező fölött ragyogó kék égbolton, a mosolygós felhő előtt egy tojás sárgája csillog, amely a Napot szimbolizálja. (A tojás nélküli termékeknél nincs Napocska; de ott sem borult az égbolt.)

A fogyasztók júniustól találkozhatnak az új dizájnnal, persze egyelőre még a korábbiak is, kifutásig ott vannak az üzletekben.

Az árakat is úgy alakítottuk ki – folytatja Krisztina –, hogy ne az ár legyen a döntő, amikor a vevő azon töri a fejét, hogy most egy teljes kiőrlésű vagy egy négy tojásos terméket vásároljon, hanem az életfilozófiája. Azaz ne a pénztárcája miatt válassza a portékánkat – ezáltal

optimalizáltuk az árakat.

Ugye alapvetően a fehér kenyér és a teljes kiőrlésű kenyér között elég nagy az árdifferencia.
Mi arra törekszünk, hogy a tudatos táplálkozáshoz készült áru közel annyiba kerüljön, mint egy másik, úgymond átlagos tésztánk – fűzi hozzá.

Famíliatészta, famíliatészta, 20170608