Lelkes kis csapat izgatottan indult útnak 2017.06.14.-én 5 órakor a sarkadi vasútállomásról. Megérkezés után az első utunk a Camponába vezetett. Itt tanulóink a Csodák palotájában a világ érdekes jelenségei közül nagyon sokkal közvetlen kapcsolatba kerülhettek. Kedvükre kísérletezhettek, és megérinthették a tudományok érdekes világát majd egy virtuális 4D-s űrutazáson is részt vehettek.

Kirándulás, gyszc, Budapest

A délután folyamán részt vettünk egy hajókiránduláson a Dunán, ahol láthattuk a Duna-parti panoráma egyik legfontosabb elemeként az Országházat, a Gellért hegyet valamint a Szabadság-szobrot is.

A Margit- szigeten egy séta és csoportkép erejéig megálltunk, utána a Parlament gyönyörű folyosóiban, freskóiban gyönyörködtünk. A programok után este városnéző sétálgatásra indult a kis csapat, ahol betekintést nyerhettek a főváros nyüzsgő életébe.

A kirándulás második napján, a Budaörsön található Posta Országos Logisztikai Központjába látogattunk el, ahol megismerkedhettünk a központ működésével. Egy prezentáció megtekintése után, mentünk le a munkatérbe. Itt élőben is láthattuk a gépeket működés közben, megnézhettük a küldemények járat szerinti szortírozását, láttuk a lakóhelyünkre érkező másnapi feldolgozott, kézbesítésre váró leveleket tartalmazó ládákat.

Összességében nézve, élményekkel teli 2 napot töltöttünk a fővárosban, mindenki jól érzete magát, elfáradt és hazafelé az úton mindenki pihent a MÁV ringató szerelvényein.

Célunk, hogy a jövőben is szervezünk hasonló kirándulásokat, hogy minél több diákot tudjunk ehhez hasonló élményekhez juttatni.