A kertek alatt azt hallottam, hogy megint domborítottál. Majd Sanyi (Hegedűs Sándor, az AutoMobil Körös Kft. márkakereskedés vezetője) elárulta, hogy „csak" második lettél...
Én is azt hittem, hogy jobban fog sikerülni. Ám ez az idei verseny inkább a márkatörténet felé billent, és sajnos kevesebb volt a műszaki rész.

Nyilván tudod, hogy min hasaltál el.
A Škoda 1895 óta gyártott modelljei közül harminckettőt kellett időrendi sorrendbe tenni.

Nem szúrod a törit?
Annyira azt nem, a matematika-fizika jobban ment. Ugye valaha létezett a 120-as és a 125-ös Škoda... S közben a Škoda Favorit közöttük jött ki.

 

Skoda stáb: szerencsi lászló, egri lajos és kocsik jános, Szerencsi László, Békéscsaba, 20171204
A Škoda favoritjai: Szerencsi Laci, Egri Lajos és Kocsik János, a kocsi végén

 

Emlékszem, a Favorit egy nóvum volt a Škoda családban.
A Favoritot 1987-ben, a 125-öst pedig 1988-ban dobták a piacra.

Ezen bukfenceltél el. Hány ponttal maradtál le az elsőtől?
Nagyon kicsivel. Nem mellesleg az 1. és 3. helyezet a Porsche Pestnél dolgozik.

Mi lesz a másodikkal?
Jelenleg tartalék vagyok; ami amúgy érdekes, hogy az idei bajnok tavaly volt második.

De azért nem akasztod szögre a versenyt.
Jövőre újra megpróbálom.

(Közben megjöttek a kollégák.)

 

Skoda stáb: szerencsi lászló, egri lajos és kocsik jános, Szerencsi László, Békéscsaba, 20171204

 

Kocsik János,

aki negyedik lett a diagnosztikai technikus kategóriában elmondása szerint azért fontos egy ilyen megmérettetés, mert egy tükörképet kap, hogy hol áll a szakmában. Alapvetően nagyon jól érzete magát, mert egy nagyon hangulatos és drukkmentes versenyen vehetett részt – immár másodjára.

Én most voltam először, mesélte Egri Lajos, aki járműfényező kategóriában indult, és szintén nekem is nagyon bejött a Škoda Challenge!

(És aki, mindezt lejegyezte: hír6-os Tomi.)