A világ futballrajongóinak kedvence, Magyarország örökös csapatkapitánya, Puskás Ferenc lett a Szentkirályi új arca 2010-ben, a 19. labdarúgó-világbajnokság évében. A Real Madrid és a magyar válogatott virtuóz csodajátékosa a technika segítségével „átvehette" Luís Figo után a Szentkirályi-címeres 10-es mezt Balogh Leventétől, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetőjétől.

Több okból esett a cég választása a legragyogóbb futballcsillagra, Puskás Ferencre. A magyarság 20. századi szimbóluma sokszor nem kapta meg a kellő figyelmet hazájától, éppen ezért a cég az iránta való tisztelettel Magyarország sikereire, hírességeire és értékeire hívja fel a figyelmet. A Szentkirályi ezúttal olyan személyt választott hazánk „nagykövetének", aki világhírű és egyben magyar legenda.

Öcsi bácsi a napokban (április 1.) töltené be a 83. életévét, akinek még ma is számos módon ápolják emlékét világszerte: 2009-ben a FIFA megalapította a legszebb gólért járó Puskás-díjat (amelyet első alkalommal Cristiano Ronaldo érdemelt ki); a sokak példaképéről szóló Puskás Hungary életrajzi film a 2010-es Filmszemle legjobb dokumentumfilmje lett és több külföldi díjat nyert; idén lesz az 50. évfordulója „Pancho" egyik legismertebb mérkőzősének (Real Madrid - Eintracht Frankfurt, 7:3), ahol az azóta is rekordnak számító 4 gólt rúgta. (Ennek emlékére kapta meg a jogot Madrid a Bajnokok Ligája 2010-es döntőjének megrendezésére.)

„A világon bárhol járok, a legismertebb magyar szó az, hogy Puskás. Ki képviselhetné méltóbban márkánkat itthon és külföldön, mint a legsikeresebb magyar? Akire amellett, hogy nagyszerű játékos volt, kiváló emberi tulajdonságai és legendás hazaszeretete miatt is büszkék vagyunk" - mondta Balogh Levente.

A Szentkirályi rendkívül hálás Puskás Ferenc családjának a támogatásért és segítségért, amit a kampány előkészületeinél és a sikeres megvalósítás érdekében tett. Az eseményre hazautazott Puskás lánya Anikó és unokája Elisabeth, valamint a sajtótájékoztatón jelen volt felesége is. „Meglepődtem, és nagyon örültem, amikor felvetődött, hogy Öcsi legyen a Szentkirályi reklámarca. A férjem számára is megtiszteltetés lenne madridista „sporttársától", Luís Figótól - akit magam is nagyra becsülök - átvenni a stafétabotot. A családunknak azért is különösen kedves a felkérés, mert minőségi magyar termék kampányáról van szó, és nagyon fontosnak tartjuk a magyar cégek sikereit. A Szentkirályit pedig szívesen fogyasztják unokáink, dédunokáink is, nem csak akkor, amikor éppen itthon vannak, hanem a cég jóvoltából odahaza, Spanyolországban is" - nyilatkozta Erzsébet asszony.