A kezdeményezés elsődleges célja az, hogy Békéscsabán élénkítsék a gazdasági életet, hogy a vállalkozók segítsék egymás munkáját jutalékmentesen, önzetlenül.

Antal gábor, üzleti reggeli, Békéscsaba
Antal Gábor
- Az a filozófiánk és a jelmondatunk is egyben, hogy aki ad, az nyer. Tenni kell egymásért. Ha én segítek egy vállalkozótársamnak, akkor az megmarad benne, és hasonló helyzetben ő is visszasegít. De ha nem, akkor is pozitív benyomás alakul ki rólam, és esetleg ajánl másoknak, ezzel is segítve az én munkámat – mondta a kezdeményezésről Antal Gábor, a BNI Hungary Dél-alföldi régióigazgatója.

Az üzleti találkozó csak a jéghegy csúcsa, a kezdeményezésnek ennél sokkal fontosabb a célja, méghozzá az, hogy ösztönözzék a vállalkozókkal, hogy találkozzanak egymással, adott esetben ajánlják egymást, a másik szolgáltatását, munkáját, hogy megismerhessék, és kialakulhasson egy bizalom. Olyak gazdasági közösség kialakítására törekszenek, amelynek tagjai irányított, támogató odafigyeléssel vannak egymás iránt és építik, segítik egymás üzleti vállalkozását. Így nyereséget termelnek egymásnak és munkahelyeket teremtenek.

üzleti reggeli, üzleti reggeli, Békéscsaba
Találkozó kapcsolatépítés céljából (Galéria)

- Olyan vállalkozásokat keresünk, akik aktívan tenni akarnak másokért és ezáltal magukért is. Itt az idő, hogy a tettek beszéljenek és az összefogás gazdasági hasznot termeljen mindenkinek. A kapcsolat, az információ ma a legnagyobb érték, és ha ezt megosztjuk, és közösen jól használjuk, bámulatos dolgokat tudunk véghezvinni. A fejlődésre vágyó vállalkozásoknak remek lehetőség a BNI – tette hozzá a régióigazgató.

üzleti reggeli, üzleti reggeli, Békéscsaba
Garzó Anita és Antal Gábor (Galéria)

Az üzleti reggeli – ahol egy vállalkozó röviden ismerteti tevékenységét - csak egy lehetőség, emellett ösztönzik a vállalkozásokat a nyilvános összejövetel mellett négyszemközti találkozásokra is, mert ma Magyarországon nem szokványos, hogy önzetlenül segítik egymást a vállalkozók.

üzleti reggeli, üzleti reggeli, Békéscsaba
Aki ad, az nyer (Galéria)

- Lépjünk ki saját korlátaink közül, és merjünk nagyot álmodni. Van olyan vállalkozás, amelyiknek az a célja, hogy minél több fogyasztóhoz eljusson a terméke és van, aki régiós vagy országos szinten szeretne nagyobb ismertséget, ehhez a BNI remek lehetőség. Ez az együttműködés ma a legjobb és leghatékonyabb lehetőség cégünk népszerűsítésre és céljaink elérésére. Éves szinten közel 600 új kapcsolatra lehet a reggeli találkozások által szert tenni, és akkor nem beszéltem még a résztvevők kapcsolati tőkéjéről, ami még több lehetőséget rejt magában. A BNI fejlődése elérte ezt a régiót is, és a találkozók népszerűsége a bizonyíték, hogy ebben a térségben is működik az "Aki ad, az nyer" (R) filozófia – közölte Antal Gábor.

Azt szeretnék, ha Békés megye is erősödne gazdaságilag, és minél több vállalkozás fejlődne intenzívebben. Ehhez szükség van egymásra, kapcsolatokra, támogatásra, amit csak együtt lehet elérni, tenni a másikért, hogy az majd tehessen értünk is.