"HEGEDŰS SÁNDOR" címkével ellátott hírek
A díjat (100 ezer forint értékű iskolaszer) csütörtök délután vették át az érintettek a békéscsabai AutóMobil Körös Kft. Škoda Szalonjában.
Húsz éve, azaz a huszonegyedik alkalommal állnak a hétvégén (június 2-3.) a rajthoz a mai, való világ hús-vér héroszai – mégpedig a Békéscsaba-Arad-Békéscsaba Szupermaraton indulói. Az oda-vissza 200 kilométeres távot kereken: 1320 fős bringás, 11 egyéni, 24 öt fős és 6 két fős váltó, valamint számtalan görkoris vállalta be. Ezt az emberfeletti megaversenyt az utóbbi esztendőkben a Škoda és a békéscsabai AutoMobil Körös Kft. szponzorálta… és szponzorálja most is. Ebből kifolyólag hétfő reggel sajtótájékoztatót tartottak a 21. Szupermaraton legfőbb prominensei a csabai Kupak Sörözőben.
A szombat-vasárnapi női röplabda tornával kapcsolatban a szervezők és érintettek sajtótájékoztatót tartottak hétfő kora délután, a fő szponzor békéscsabai centrumában, azaz az AutoMobil Körös Kft., Szarvasi úti Volkswagen szalonjában. (Ott voltak a BRSE-s lányok is; az ember először azt hitte, szépségversenyre jött. Is.)
Egy masszív, hárompaneles programfüzér zajlott csütörtök délután a békéscsabai Veszely Étteremben. Az első történés a város legeredményesebben működő sportegyesülete, a Kopp Békéscsabai Atlétikai Club évértékelője/évnyitója volt; azt követően Márton Anita hivatalosan is átvehette az AutoMobil Körös Kft. karácsonyi ajándékát, egy Volkswagen Golf Sportsvan kulcsát, és az ahhoz dukáló négykerekű gépet; illetve a harmadik, mondhatni metafizikai etap maga a gyönyörűen felújított épületben való részvétel volt.
A magyar fővárosban zajlott a minap a Škoda Challenge versenye, ahol 33 ország 185 résztvevője, öt kategóriában versenyzett. Idén az értékesítési tanácsadó kategóriában a pálmát Szerencsi László, a békéscsabai AutoMobil Körös Kft. munkatársa vihette haza.
Hát a kuplung. Na… emiatt majdhogynem dugába is dőlt a tesztvezetésem – lévén 19. századi fej vagyok, nekem igenis szükségem van a bal lábamra… azaz, hogy hasznosan töltse el az előttem álló útidőt. Végül is lett valahogy. Sőőőt! A végén már ki sem akartam szállni a Passat GTE kormánya mögül. Amúgy hétfőtől javában zakatol a Volkswagen teszthét a békéscsabai székhelyű AutoMobil Körös Kft.-nél. Siess, mert csak szombatig tart!
Ismered az újautó-szagot? Ha igen, akkor szerencsés ember vagy – de tényleg. Ha pedig eddig mindig kénytelen voltál beérni használtautóval és az előző tulaj illatosító ízlésével, nos, akkor van számodra egy skodálatos hírünk. (x)
Nőből vagyok, ráadásul abból a kategóriából, akinek egy autó kék. Vagy bordó. Márka? Modell? Motor? Lóerő? Viccelsz velem? Ám csütörtökön, amikor a Skoda bemutatta a legnagyobb medvéjét, nem tudtam nem elejteni egy szolid wow-t.
A fáma szerint a Volkswagen csoport legfelsőbb vezetői Békéscsabára jövet a Szarvasi úti felüljáró tetejére érve látták meg, hogy nagyon intenzív építkezés folyik a híd jobb oldalán. Gyakorlott szemük azonnal regisztrálta: itt biztosan autószalon épül, agyuk pedig azonnal hozzátette, hogy ez nem az ő márkakereskedésük lesz. De nagyon megtetszett nekik a hely, ezért elhatározták, minden követ megmozgatnak annak érdekében, hogy mégis az övéké legyen. Az idő bebizonyította, hogy akaratuk vasból készült, mert elérték, amit akartak. A Volkswagen márka Szarvasi úti története valahogyan így kezdődött a 90-es évek elején.