"REKLÁM" címkével ellátott hírek
Százmillió forint alatti reklámbevételnél továbbra sem kell reklámadót fizetni, az adóhatóság honlapján megjelent nyomtatványt azonban ki kell tölteni, és május végéig benyújtani, különben az adózó akár el is veszítheti adómentességét - hívta fel a figyelmet a Mazars könyvvizsgáló és adótanácsadó cég pénteken.
A társasházak homlokzatán elhelyezett hirdetéseket a városvédők ritkán dicsérik. A bevétel viszont többnyire jól jön a közösségnek. Az esetenként több tíz négyzetméteres óriásplakátok gyakran az épp folyamatban lévő felújítás összegét takarják és finanszírozzák. Egy homlokzatnyi hirdetés éves bevételéből akár a vakolás ára is kijöhet. De az is gyakori, hogy a falat vagy az arra kihelyezett táblát adják bérbe a hirdetőknek a lakók. Január elsejétől azonban csökken a bevétel. Az egy négyzetmétert meghaladó hirdetések ugyanis adókötelessé váltak. Az új kötelezettség építményadónak számít. Az érdekképviselet tiltakozik a szabályozás ellen.
Idén tavasszal készült el Gyopárosfürdő facebook oldalára a 2016 tavaszától 2017 tavaszáig forgatott Gyopárosfürdő imázsfilm, mely a fürdőt mutatja négy évszakban, mintegy 60 másodpercben. Elkészítésekor próbáltuk minden szemszögéből bemutatni a fürdő adta lehetőségeket egy rövid kisfilm formájában összesűrítve, majd júniusban közzétéve 3 országban promótálni azt. A videó elsősorban a hazai közönség elérésére készült, de megjelenítettük román és szerb felirattal a külföldi piacokon is, mindezt kizárólag a fürdő hivatalos facebook oldalán. Mindhárom területen/belföld, Románia nyugati része, Szerbia északi területei/ szegmentáltan hirdettünk augusztus 21-ig az utazások iránt érdeklődök irányába, ezeket összevetve pedig több, mint 1.600.000 felhasználó tekintette meg, mellyel gyakorlatilag sikerült lefednünk a teljes általunk meghatározott célközönséget.
Tízből nyolc vásárlónak számít, hogy milyen összetevőket tartalmaznak a kosarába kerülő termékek, igaz ugyan, hogy a végső döntést a személyes tapasztalat és az ár befolyásolják igazán – derült ki a Rendi legfrissebb felméréséből, melyben a magyar háztartások környezettudatosságát vizsgálták.
Összesen 570 ezer forintos bírsággal sújtotta a Digital Media and Communications Zrt.-t - mint a Story5, a 4-es csatorna és a Galaxy Tv médiaszolgáltatóját - a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsa, mert annak három tévécsatornája is túl hangosan sugárzott reklámokat.
Jogsértő összehasonlító reklámok miatt 600 millió forint bírságot szabott ki a Telekomra a Gazdasági Versenyhivatal (GVH); ez a jogsértő reklámokra kiszabott eddigi legnagyobb bírság a GVH gyakorlatában.
Zoltán nevű olvasónk a szaporodó LED-ekről panaszkodott.
A reklámtevékenység tavalyi átfogó ellenőrzése során a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 2039 reklámot vizsgált meg, ezek 13 százalékánál, 269 esetben állapítottak meg jogsértést - közölte az NFH kedden az MTI-vel.
Mintegy három százalékkal emelkedtek és 51,581 milliárd forintot tettek ki tavaly a hazai televíziós reklámköltések.
Nyári Attila fotográfus, kreatívipari-guru, mondhati Hannibal, de nem Lechter, hanem sokkal inkább a népszerű sorozat ezredese. Ennyi képzettársítás talán elég is lenne, ha csupán a legnagyobb közösségi oldalra szeretnénk kitenni egy kissé elmosódott felvételt. A cél nem ez, hanem sokkal inkább az, hogy egyedi stílusban fessük meg annak az embernek a portréját, akit a legtöbben az A-Team fejeként ismernek.