"REKLÁM" címkével ellátott hírek
Idén tavasszal készült el Gyopárosfürdő facebook oldalára a 2016 tavaszától 2017 tavaszáig forgatott Gyopárosfürdő imázsfilm, mely a fürdőt mutatja négy évszakban, mintegy 60 másodpercben. Elkészítésekor próbáltuk minden szemszögéből bemutatni a fürdő adta lehetőségeket egy rövid kisfilm formájában összesűrítve, majd júniusban közzétéve 3 országban promótálni azt. A videó elsősorban a hazai közönség elérésére készült, de megjelenítettük román és szerb felirattal a külföldi piacokon is, mindezt kizárólag a fürdő hivatalos facebook oldalán. Mindhárom területen/belföld, Románia nyugati része, Szerbia északi területei/ szegmentáltan hirdettünk augusztus 21-ig az utazások iránt érdeklődök irányába, ezeket összevetve pedig több, mint 1.600.000 felhasználó tekintette meg, mellyel gyakorlatilag sikerült lefednünk a teljes általunk meghatározott célközönséget.
Tízből nyolc vásárlónak számít, hogy milyen összetevőket tartalmaznak a kosarába kerülő termékek, igaz ugyan, hogy a végső döntést a személyes tapasztalat és az ár befolyásolják igazán – derült ki a Rendi legfrissebb felméréséből, melyben a magyar háztartások környezettudatosságát vizsgálták.
Összesen 570 ezer forintos bírsággal sújtotta a Digital Media and Communications Zrt.-t - mint a Story5, a 4-es csatorna és a Galaxy Tv médiaszolgáltatóját - a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsa, mert annak három tévécsatornája is túl hangosan sugárzott reklámokat.
Jogsértő összehasonlító reklámok miatt 600 millió forint bírságot szabott ki a Telekomra a Gazdasági Versenyhivatal (GVH); ez a jogsértő reklámokra kiszabott eddigi legnagyobb bírság a GVH gyakorlatában.
Zoltán nevű olvasónk a szaporodó LED-ekről panaszkodott.
A reklámtevékenység tavalyi átfogó ellenőrzése során a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 2039 reklámot vizsgált meg, ezek 13 százalékánál, 269 esetben állapítottak meg jogsértést - közölte az NFH kedden az MTI-vel.
Mintegy három százalékkal emelkedtek és 51,581 milliárd forintot tettek ki tavaly a hazai televíziós reklámköltések.
Nyári Attila fotográfus, kreatívipari-guru, mondhati Hannibal, de nem Lechter, hanem sokkal inkább a népszerű sorozat ezredese. Ennyi képzettársítás talán elég is lenne, ha csupán a legnagyobb közösségi oldalra szeretnénk kitenni egy kissé elmosódott felvételt. A cél nem ez, hanem sokkal inkább az, hogy egyedi stílusban fessük meg annak az embernek a portréját, akit a legtöbben az A-Team fejeként ismernek.
A két nagy országos kereskedelmi televízió nézőinek óránként átlagosan nyolc márkanév vált beazonosíthatóvá a műsorokból 2015 első félévében; az RTL Klubnál 8,5, a TV2-nél 7,4 volt ez a szám - áll a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának honlapján publikált kutatási összegzésében.
A harmadik negyedévben kétszámjegyű növekedést produkált a hazai digitális reklámpiac - közölte tagjainak bevallása alapján az MTI-vel az ágazatot összefogó IAB Hungary.