"VITAMIN" címkével ellátott hírek
A mozgás erősíti a szervezet védekező mechanizmusát, de szükséges mellette a vitaminpótlás is - közölte Gödény György fitneszedző csütörtökön az M1 aktuális csatornán.
A vitaminok közül ilyenkor a B12-, az A-, C- és E-vitaminok fogyasztására kell különös gondot fordítani, ám fontos, hogy ezeket – a túladagolás elkerülése érdekében – elsősorban ne étrend-kiegészítőkkel vigyük be szervezetünkbe, hanem természetes forrásokból.
A gyógyszer veszélyes is lehet, ha nem az előírások szerint szedjük őket. A dobozban talált, hosszú betegtájékoztatót nem mindenki olvassa végig, sokszor csak sietősen bekapjuk a pirulákat, és nem foglalkozunk az utasításokkal. Pedig azok nem véletlenül kerülnek fel a tájékoztatóra, és az orvos sem véletlenül közli velünk az információkat. De azért véresen komolyan sem szabad venni!
Így tavasz kezdetén gyakori, hogy fejfájásra, gyengeségre, kialvatlanságra, fáradtságra, ingerültségre panaszkodunk. A tünetegyüttes a tavaszi fáradtságként elnevezett állapot is lehet, amely a hosszú, hideg és sötét téli napok alatt a kevés mozgás, a kevés fény és a nem megfelelő táplálkozás miatt alakul ki, szervezetünk erőforrásai ugyanis kissé kiapad- hatnak.
Egyre gyakrabban látunk piacokon, vásárokban olyan árusokat, akik műanyag dobozkákból valamiféle apró növényeket árulnak. Ezek színe és formája, sőt, még a nagysága is változó. Sokan nem is tudják, mi a csoda lehet a kínált termék, közelebbről megvizsgálva aztán rácsodálkoznak: ezek csírák? Jön az újabb rácsodálkozás, mit kell ezekkel kezdeni? Mit, mit? Hát megenni - jön a válasz.
A hurutos időszak derekán járunk, emellett egyre inkább fenyeget minket az influenza is. Az enyhe időjárás kedvez a vírusoknak, ilyenkor nem árt szervezetünket erősíteni, annál is inkább, mivel a nyáron elraktározott vitamintartalékunk lassan kiürül, pótolni kell. Ehhez gyümölcsök, zöldségek, no és persze gyári készítmények állnak rendelkezésre.
Tízből kilenc ember gondolja úgy, hogy egészséges, miközben tömegek panaszkodnak a stresszre és betegségekre - tartalmazza a hazipatika.com felmérésének eredménye.
Az antioxidánsokban gazdag ételek, például a brokkoli vagy a paradicsom fogyasztása javíthatja a középkorú és idősebb férfiak spermiumának minőségét - állapították meg amerikai kutatók. A Fertility and Sterility című szakfolyóiratban ismertetett tanulmány szerint a 45 évesnél idősebb férfiak hímivarsejtjeiben kevesebb DNS-törés volt megfigyelhető azoknál, akik a csoporton belül a legtöbb C és E vitamint, folsavat és cinket vették magukhoz étrendjükben.
Egy friss piackutatásból kiderült az a rémisztő adat, ami azt mutatja, hogy a magyar nők több mint felének jelentős mértékben hullik a haja.
Hírek
további friss hírek »
Apróhirdetés
Eladó
3 900 Ft
Eladó
6 210 Ft