2028-ban a NASA olyan űrhajót küldene a vörös bolygóhoz, amelyen hat asztronauta készíthetné elő a terepet a Marsra szálláshoz.
j terápiás utat nyithat az agyi infarktus kezelésében a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) kutatóinak a mikroglia idegsejtek működését feltérképező felfedezése, amelyről a Nature Communications tudományos szaklapban számoltak be.
Végrehajtottak az Egyesült Államokban az első sikeres pénisz transzplantációt.
A század közepére akár több tízmillió ember hagyhatja el otthonát a globális felmelegedés miatt - mondta Speidl Bianka, a Migrációkutató Intézet munkatársa.
Műtéttel próbálják meg helyreállítani dél-afrikai állatorvosok annak az orrszarvúnak a pofáját, amelyet tavaly csonkítottak meg orvvadászok, kivágták tülkeit és pofája egy részét.
A Naprendszeren kívül, idegen csillagok körül keringő exobolygók száma megduplázódott, köszönhetően a Kepler űrteleszkóp új kutatási módszerének. Kilenc újonnan felfedezett bolygó még élhető is lehet.
Kínában először juttattak átültetendő szervet úgynevezett "zöld folyosón" - gyorsan és biztonságosan - a donortól a páciensig 700 kilométeres távolságra.
A NASA légi obszervatóriuma fedezte fel az oxigénatomokat a vörös bolygón.
A mesterséges intelligencia és a robotok alkalmazása 5,1 millió munkahelyet szüntet meg a következő öt évben 2020-ig, a munkaerő kétharmada a hivatalokban és az adminisztratív területen válik feleslegessé. Nézze meg, az ön munkája mennyire van veszélyben!
Ijesztő videót tett közzé a Financial Times, a robotok már egész jól írnak híreket.
Nyerjen a Speed Pizza Burger Palacsinta ételeiből!

a Speed Pizza Burger Palacsinta ételeiből!

Érték: 5.000 Ft Játszom